מקלב: "חנוכה מראה לנו שבלי התורה לא היינו קיימים"

אסתי פלד No Comments on מקלב: "חנוכה מראה לנו שבלי התורה לא היינו קיימים"

נר ראשון של חנוכה, 5 שנים להסתלקותו של מרן רה"י הגראי"ל שטיינמן, ח"כ אורי מקלב בריאיון מיוחד לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית". "חנוכה זה זמן שמעצמות גדולות נעלמו, אין הסבר אחר להישארותינו מלבד השמירה על היהדות והתורה" | הריאיון המלא

צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חמש שנים להסתלקותו של מרן הרב שטיינמן זצוק"ל – ח"כ אורי מקלב בראיון נרחב לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו מרגישים את החסר הגדול של מרן זצוק"ל, ככל שאנחנו מתרחקים מההר הענק הזה אנחנו רואים את גדולתו. אנחנו תמיד בערגה למרן הרב שטיינמן. אתמול היינו בקברו. אנחנו רואים היום את הדמות הגדולה הזו בכל דבר. גם היום ב"ה יש הכוונה ודעת תורה".

על חוק הגיוס אמר: "הדיון על חוק הגיוס צריך להתנהל בזהירות ואחריות, החקיקה צריכה להיות כזו שהחוק לא יפסל שוב, תוך חודשים ספורים מאז הקמת הממשלה הקואליציה תחוקק חוק שתפתור את סוגיית הגיוס. נעבור סעיף סעיף ונוודא שלומדי התורה יוכלו להמשיך ללמוד תורה בארץ ישראל בכל מצב".

על הרפורמות של הנדל: "עד כה לא היה חוק שמסדיר את מעמד הטלפונים הכשרים בישראל, השר הנדל ביצע מהפכה בהתנהלות שהייתה עד כה, אנחנו דורשים לבטל את הרפורמה הזו. מעבר לכך אנחנו דורשים חוק מוסכם על דעת רבותינו להסדיר את הנושא הזה כך שהמצב הזה לא יחזור על עצמו" אמר.

על משבר הדיור בארץ, ובמגזר החרדי בפרט: "הגשנו לליכוד תוכניות עבודה סדורות לטיפול במצוקת הדיור על ידי תכנון, שיווק וביצוע נכון לציבור החרדי. ראשי הערים שישתפו פעולה עם התוכניות הממשלתיות יקבלו תמריצים חיוביים. במקביל שמנו דגש על תחבורה לציבור החרדי, מאות מיליוני שקלים לשיפור השירות והתשתיות בציבור החרדי".

האזינו לריאיון המלא:

 

 

 



0 תגובות